torstai 16. heinäkuuta 2015

Sama meno jatkuu

Eli peruspaitaa ja vielä vähän peruspaitaa. Ja vielä muutama peruspaita niiden lisäksi :D

Olen tehnyt menneinä viikkoina aina toisinaan pienen pikavisiitin kirppikselle, mutta pitkästä ja "hartaasta" kirppiskierroksesta rupeaa olemaan jo tovi, jos toinenkin. Kaikki liikenevä vapaa-aikani on kulunut jos vaikka ja minkämoisen projektin kimpussa, joten kirppistely on ollut viimeaikoina hieman toissijainen juttu. 
Olin tuossa jo vakaasti päättänyt, että karsin projektieni määrää, enkä ota enää yhtään uutta projektia työstettäväksi...vaan kuinkas sitten kävikään. Viimeinen viikko on taas kulunut uutta projektia läpi vieden. Kohta rupeaa olemaan valmista ja pian pääsen esittelemään sen teillekin. Olen kovin huono pitämään aikatauluista kiinni, mutta jos nyt viikon sisään koitan laittaa postausta uusimmasta projektistani, niin passaiskohan semmonen Teille?

Ja tervetuloa uusille lukijoille...teitä kun oli tullut muutama lisää sitten viimenäkemän <3

 H&M paita 86/92 cm 2,20€

 H&M paita 92 cm 1,80€
 H&M paita 92 cm 1,80€

 H&M paita 92 cm 2,50€

 H&M paita 98/104 cm 2,70€

H&M tunika 3€              H&M toppi 2€            Vila paita 2€


H&M trikoopaita 1€              H&M mekko 2€

 Blanco tricot neuletakki 2€

Fisher Price Little People lentokone 4€

Ja ei. Se vaatesäilytyshommeli ei etene, koska olen keksinyt taas niin monta uutta projektia, jotka vievät sen kaiken liikenevän vapaa-aikani. Eli ei siis ole vielä(kään) luvassa muuta kuin lupaus, että kyllä minä vielä jokin päivä sen kyhään esittelykuntoon, jotta voin laittaa siitä fotoa esille...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti