keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Keskeneräistä

Lupailin uutta postausta eiliselle, mutta kuten huomata saattaa, sitä ei tullut.

Olen sutinut, sutinut ja vielä vähän sutinut, mutta koska matkaani pakkaa aina ilmestymään mutka jos toinenkin, niin tilanne on nyt se, etten ole vielä valmis. Ja koska keskeneräistä työtä ei ole kovinkaan kiva esitellä, niin tässä sitä nyt sitten ollaan...ilman sitä sutimispostausta, vaikka niin kovasti toivoin saavani sen eiliseen mennessä tehtyä ja esille laitettua.

Olen siis kovasti hääräillyt ja puuhaillut pari viime päivää. Suuret linjat ovat jo kohdillaan, mutta pienemmät ovat vielä pahasti työn alla. Joten hetki vielä menee, kunnes olen valmis. Tai no, valmis olen tuskin koskaan sillä ennen, kuin saan edes tätä nykyistä visiotani valmiiksi, olen todennäköisesti kehittänyt jo uuden vision. Mutta uskon (ja totisesti toivon!) että perjantaina olen siinä määrin valmis, että saan näyttää teille uusimmat pikku puuhani.

Toivottavasti siis maltatte vielä hetken odottaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti