maanantai 20. tammikuuta 2014

Chef diettaa: 20

20 päivää takana, 80 edessä.

Eipä mulla hirmuisesti mitään kerrottavaa ole...kaikki sujuu ihan samalla tavalla tänään, kuin mitä eilenkin. Eli syömiset on 100% kurissa, mielitekoja ei oikeastaan ole ja dietti sujuu siis kaikin puolin hyvin ja kivasti :)
Tänään taas huomasin vatsan pienentyneen. Tuskin se sen pienempi on kuin mitä muutama päivä sitten, mutta kyllä se tosiaan pienempi on, kuin mitä ennen. Kyllähän se edelleen iso on ja pömpöttää...mutta en mä mitään litteää vatsaa oletakaan saavani missään vaiheessa. Mulla on ihan aina ollut pömppis. Siis myös silloin, kun painoin 57 kg. Osittain se ehkä johtuu notkoselästäni, osittain surkeasta ryhdistäni. Mutta toki osansa on silläkin, että jopa 57 kg painoisena mulla on, mistä ottaa pois. Kaipa mäkin litteän vatsan saisin, mutta se taitaisi vaatia aika paljon treeniä ja vaakaan lukeman, joka on siellä 52 kg tuntumassa. Eikä se kyllä ole sitten enää "mun juttuni". En mä niin paljoa jaksa laihdutella, eikä se vatsatreenikään kuulu intohimoihini.

Kävin tänään "viikkopunnituksella" ja paino on listattu ylös. Vielä 12 päivää ja pääsen vihdoinkin itse kurkkaamaan vaakalukeman. Sitä odotellessa :)

2 kommenttia:

  1. Että pitikin avata blogisi. Tässä tuskailen kauheiden mielihalujen kanssa ja ihan kohta repeää. Täällä sitten kerrot kuinka höyhenen kevysesti sujuu :D Tsemppiä eteenpäin (vaikket taida rautaisella tahdollasi sitä tarvita)

    Taevahan Tosi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään repeämisiä, vaan tiukka linja...jos meinaa lipsua, niin puntarilla käynti ehkä saa mielen muuttumaan? :D

      Poista