perjantai 29. lokakuuta 2010

Olen holisti, kirppisholisti!

Oli pakko päästä vielä kirppikselle koska tunnen jo ennenaikaisia vierotusoireita. Niinpä sitten soitin anopille ja kysyin lähtisikö hän mukaan, jos mentäisiin Linkkikirppikselle, jossa emme ole tainneet koskaan yhdessä käydä. Itsekin käyn siellä todella harvoin, mutta koska lähikirppikset olen kolunnut nyt niin tiheään tahtiin, niin teki mieli käydä katsomassa mitä muualla on. 


Kuopukselle:

 H&M paita 80 cm 0,50€

 H&M housut 86 cm 2,50€     ihana väri!! =)


Keskimmäiselle;

 Toppahanskaat 1,50€/pari

 H&M toppi 92 cm 1€


Esikoiselle:

 Elle lakkatakki koko 8, 25€


Äidille:

Benetton villakangastakki 10€


Lelut yms:

 Hiirikirja 0,20€, Puppekirja 0,10€, melko kärsinyt, mutta meillä se tulee kärsimään vielä enemmän :D

 Teletappi DVD:t 3€/kpl (pukinkonttiin)

 Teletappilelu 1,50€

FP juna 3,50€ (Pukinkonttiin...tämä meillä jo on, mutta nyt niitä on 2) 

 Legot 3,50€


Kotiin:

 Keskimmäiselle Muumipussilakana & tyynyliina

Kirja 4€

4 kommenttia:

  1. Moi...
    Minä olen narkkis, vaatenarkki

    VastaaPoista
  2. Pakko kyllä nyt sanoa että: uskon :D

    VastaaPoista
  3. Joo, täällä toinen kirppisholisti!!
    Kun muut pitää tipatonta tammikuuta niin mä pidän (vähän pakostakin, kun ei oo oikein kirppiksiä) kirppistöntä joulun ja uudenvuoden välistä aikaa. Se on yhtä tuskaa kun kärvistelee 3 viikkoa!! ;-D

    VastaaPoista
  4. Ai pahus, sekin vielä.

    Eli ensin mulla on marraskuu, sitten tuo joulu-uusivuosi siihen heti perään...ja mahdollisetsi hyvinkin pian 6 viikkoa vielä lisää kun en saa selkäleikkauksen jäljiltä matkustaa autossa, auton tärinän vuoksi :O

    Onneksi on huuto.net ;) Ei vaiskaan, siitä mä meinaan pysytellä visusti erossa!!!

    VastaaPoista