perjantai 8. heinäkuuta 2011

Prinsessamekkoja naapurista

Tein tuossa ohimennen taas vähän kauppaa naapurin kanssa. Lastenvaatemakumme menee melkolailla yksiin, joten aina kun hän on menossa kirppikselle myymään, koluan hänen vaatekassinsa ensin läpi. Mukaani tarttui mm. muutama ihana prinsessamekko, jotka on keskimmäisen mielestä nyt niin IN, kun olla vaan voi.

Varattiin PikkuSiilistä yhteinen pöytä kuukaudeksi sillä idealla, että ensin naapuri pitää pöytää 2 viikkoa ja sitten minä. Täten saatiin pöytä vähän edullisemmin. On taas kiva päästä myymään vanhoja vaatteita ja leluja pois, mutta olin jo unohtanut minkälainen homma tässä on. Olen 2 iltaa istunut yömyöhään (eilen lopetin klo 02 aikaan) hinnoittelemassa, enkä ole vielä edes puolessa välissä. Joko tavaraa on paljon, tai sitten mä olen hidas. Tai ehkä molempia :)


 H&M mekko 104 cm 4€

 Exit mekko 110 cm 3€

 H&M mekko 110 cm 4€

 H&M housut 110 cm kaupan päälle

 My Little Ponyt 2€/kpl

2 kommenttia:

  1. Olet kyllä saanu ihania prinsessa vaatteita mutta kaikkein suloisimpia on nuo ponit :) Meillä poitsukin tykkää leikkiä poneilla kun ne on äidin heikko kohta :D

    Taevahan Tosi

    VastaaPoista
  2. Ponit tuli eti leikkeihin, eli lapsetkin piti niistä. Ei ollut siis onneksi hutiostos. Joskin vaikea kuvitella, että mikään lelu moinen olisi :D

    VastaaPoista