perjantai 2. marraskuuta 2012

Syysvaatetta ja kynttilänjalkoja

Olen taas vähän laiskasti saanut mitään blogiin, mutta kirppistellyt olen silti ahkerasti. Ymppään nyt kaikki viimeaikaiset löydöt tähän samaan postaukseen :)

Olen nyt koittanut panostaa vähän enemmän itseeni, sillä oma vaatekaappini kaipaa vielä syyspäivitystä. Muutaman neuletakin olen jo lisää löytänyt, mutta aion jatkaa etsintöjä edelleen.

 Sukat yht 1,80€

 Villasukat 1,50€

 Hello Kitty paita & housut 98/104 cm 2,20€

 KappAhl kevättakki 104 cm 3,30€

 PO.P paita 110/116 cm 3,10€

 Lindex paita 116 cm 2,80€

 Lassie toppatakki 98 cm 6€
Aivan uudenveroinen

 Signal neuletakki 2,50€

 MNG neuletakki 2,50€

 Only neule 2,80€

OXMO neulebolero 1€
 
 Vero Moda neuletakki 3€

H&M neuletakki 1€
 Vero Moda paita 1€

 T-paita 1€

Olen jokseenkin näin syksynmittaan (vai voiskohan jo sanoa talventullen, vaikkei maassa olekaan juuri tänään lunta?) hurahtanut kynttilöihin. Tai ennemminkin kynttilänjalkoihin ja kaikenmaailman kynttiläalusiin. Niinpä niitä on tullut kirppikseltä etsittyä. Lisää vielä kaipaan, mutta onhan tässäkin jo alku :)

 Teräskulho kynttilänaluseksi 1€

 Kynttilänjalka 3€

 Kynttilänjalka 0,50€

 Talouspaperirullateline 2,50€

 Naulakko 2,80€

 Pitsiliina 0,50€
Projektiin, josta kerron lisää myöhemmin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti