tiistai 10. huhtikuuta 2012

Cd: Hyvää huomenta!

Anteeksi. Mun piti eilen postata, mutta menin ja nukahdin :D

Mutta tässä sitä nyt ollaan...valmiina kertomaan koko totuus eilisestä.

Aamun aloitin lasillisella vettä ja koitin lipitellä sitä pitkin päivää. Ihan en sellaiseen vesimäärään päässyt mitä olin suunnitellut, mutta ihan kohtuutyytyväinen olen. Tänään meinaan jatkaa sitä veden lipittämistä, jotta saan sen edes josakin määrin säännölliseksi asiaksi elämääni. Ainakin yritän :)

Safkapuolikin pysyi kurissa. Söin lahdesti herkullista lasagnea ja illalla söin pääsiäismunan. Mutta tällä kertaa munan sisältö ei ollut suklaata, vaan kyseessä oli ihan oikea kananmuna. Mies ja lapset olivat väritelleet munia ja tokihan äidinkin piti sitten yksi muna syödä.


Ja tänään aamulla vaaka sitten palkitsi. Eli paino lähti heti laskuun. Onneksi.

Mitää järetöntöntä draivia ei ole tähän urakkaan puun takaata ilmestynyt, mutta katsellaan. Ehkä mä vielä innostun? Lenkille en eilen saanut itseäni raahattua, mutta kahvakuulalla hetken jumppasin. Salille tekisi jo kovasti mieli, mutta kun pää on edelleen räkää täynnä, lienee parempi vielä vältellä kovaa rehkimistä.

Ensimmäinen dietinjatkamispäivä on nyt takana. Se on se vaikein. Tänään on päivä nro 2. Sen pitäisi olla jo inan verran helpompi, mutta saas kattoa...kun nyt vaan löytyisi taas se mieletön into, niin kilojen karistus sujuisi huomattavasti mukavimmissa merkeissä. Kyllä mä nämä kiloni meinaan karistaa, mutta kyllähän se kivempaa puuhaa olisi hyvällä fiiliksillä, kuin hampaat irvessä :)

2 kommenttia:

  1. Hienosti olet edennyt :) Tuo veden juominen on aina jokseenkin hankalaa, mutta itse olen huomannut että helpommin tulee juotua, kun on vettä 0,5l pullossa valmiina. Hyvää päivän jatkoa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos...ehkäpä tämä tästä hiljalleen alkaa taas suttaantumaan :)

      Mä juon veteni aina kuplavetenä, eli mulla on soda stream-pullo jääkaapissa. Olisin hyvä, jos sen pullon saisi tyhjäksi kahdesti, mielellään jopa kolmesti päivässä...vielä se ei ihan onnistu.

      Ja hyvää päivänjatkoa myös sulle :)

      Poista