maanantai 27. elokuuta 2012

Sou lääst siison...

...mutta mä tykkään, kuin hullu puurosta.

Jokunen tovi sitten tähdet olivat SE juttu. Enää ei taida olla. Mutta mä tykkään tähdistä kovasti silti. 

Ehkä noin puolisen vuotta sitten (mulla kun tosiaan tuppaa nämä projektit aina vähän venymään) ostin ihanaa tähtikangasta, suunnitelmanani ommella tytöille siitä takit. Eilen sitten vihdoin ja viimein pääsin projektissani askeleen eteenpäin, eli toteutusvaiheeseen. Esikoinen tosin pyysi takin tilalle liiviä ja sen hän sai.

Ongelmilta ei todellakaan vältytty, sillä ihan ensitöikseni silitin tukikankaan kiinni silitysrautaan. Ja olihan siellä enemmän ja vähemmän ongelmaa muutoinkin, mutta lopputulokseen olen kovin tyytyväinen. Onhan näissäkin vielä parantamisen varaa (olisi ehkä ollut ihan jees, jos olisin muistanut laittaa liiviin taskut ja sitärataa...), mutta kyllä mä silti kovin tyytyväinen itseeni olen. Jos näillä hermoilla jaksaa tehdä kaavoja, leikata kankaita ja ommella yli 8 tuntia yhden päivän aikana, on se ehdottomasti hatunnoston paikka :D




Kyllä nää mun nähdäkseni ihan takeilta ja liiviltä näyttää, joten hyvä minä! :D


2 kommenttia:

  1. Ensikerralla kun kiinnität liimakangasta...laita silitypedin päälle silkkipaperia ja kun olet laittanut kiinnitettävän ja kankaan nätisti silkkipaperin päälle laita niiden päälle vielä silkkipaperi. Suojaat näin silityspedin ja raudan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä kävi nyt tällä kertaa niin, että mulla oli jokunen muistikuva siitä, että kun sitä tukikangasta silittää siihen kankaaseen kiinni, tulee siihen kankaan ja raudan väliin laittaa leivinpaperi.

      Mutta kun mä halusin kokeilla, että jos ihan supernopeaan silitän, niin tarviiko se sitä sitten välttämättä.

      Ja joo...kyllä se tarvii :D :D :D

      Loput silitin sitten leivinpaperin päältä :)

      Poista