torstai 2. helmikuuta 2012

Minä, minä, minä, eikä kukaan muu

Kävin eilen juuri ennen sulkemisaikaa KCL:ässä ja tein löytöjä vain ja ainoastaan itselleni. Mukaan tarttui kivaa lämmintä päällepantavaa, sekä uusi treenipaita. Joten kaipa se treenaaminenkin on sitten aloitettava ihan oikeasti?!

Tänään sain kotona suoritettavan treeniohjelman, joka pitää sisällään treeniä ongelmakohtiini, fyysiset rajoitteeni huomioiden. Mulla on melko pahoja ongelmia selän kanssa, joka rajoittaa tiettyjen liikkeiden suorittamista. Lisäksi polvet ja ranteet ovat made in Hong Kong, joten nähtäväksi jää, pitääkö treenejä vielä muokata. Huomenna ajattelin aloittaa, saas nähdä kävelenkö lauantaina askeltakaan, tai pääsenkö edes sängystä ylös :D


 KappAhl neule 2€

Vila neuletakki 2€
 Vero moda neuletakki 2€

 H&M neuletunika 2€

Puma t-paita 0,10€


4 kommenttia:

  1. Kyllä sitä tarvitsee välillä keskittyä vain itseensä :) Kivoja löytöjä.

    VastaaPoista
  2. Vau, tosi kivat ja edulliset neuleet ja talviset yläosat löysit itsellesi!!
    Välillä saa ollakin ihan vaan itselle ostamassa, kyllä lapsille löytyy melkein joka kerta jotain :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Lapsille tosiaan löytyy lähes aina, mutta itselleni koen edelleen sen vaatteiden ostamisen haastavaksi. Menetetyt kilot auttavat tosin asiaa, sillä nyt tekee mieli jopa ihan oikeasti etsiä myös mulle jotakin :)

      Poista