maanantai 18. marraskuuta 2013

Chef diettaa: Tuloksia huonolla itsekurilla

Mulla taitaa olla maailman huonoin itsekuri. Suklaan vetovoima on nimittäin taas valtava. Eikä tilannetta lainkaan helpota se, että mies oli ajatellut ilahduttaa rakasta vaimoaan Fazerina-suklaalevyllä. Kiva ja kaunis ajatus, mutta mä olen dietillä! Mies kertoikin miettineensä, että olenkohan dietillä, vai enkö, sillä miehen mukaan suunnilleen joka toinen päivä olen ja joka toinen päivä en ole.

EI PIDÄ PAIKKAANSA!

Mä olen kyllä dietillä ihan joka päivä. Päivän aikana saattaa olla joku puolituntinen, kun en diettaa, mutta sen loput 23,5 tuntia olen kyllä dietillä ;)

Vaikka sitä suklaata on pala jos toinenkin mennyt ääntä kohden (tosin sitä suklaalevystä söin vain 4 palaa!), niin tuloksia on silti syntynyt. Ja jopa siis ihan hyviä. Kilo viikossa on oikein hyvä. Tai oikeastaan todella hyvä :)

Olen tosiaan nyt käynyt vaa-alla vähän miten sattuu, joten en ole päässyt vielä aloittamaan kunnon viikkolistaa painon muutoksesta. Mutta teen sen nyt. Aloitan viime maanantaista ja koitan tosiaan muistaa aina jatkossakin hypätä vaa-alle maanantaiaamuisin.

1. 82,4 kg
2. 81,4 kg

Chef


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti