torstai 24. huhtikuuta 2014

Haaste

Sain haasteen Löytöjen taika-blogistilta. Ideana on vastata viiteen kysymykseen, keksiä uudet viisi kysymystä ja haastaa viisi ihmistä.

1. Mistä yhdestä aistista luopuisit jos olisi aivan pakko? Miksi?

Vaikea kysymys...ehkä kuitenkin kallistun sille linjalle,ettäluopuisin hajuaistista. Vaikka tuoksut ovatkin yksi elämäni pienistä iloista, on se kuitenkin aisteistani "vähiten tärkeä", jos niin voidaan sanoa. Saattaa tosin olla, että järkevämpää olisi luopua makuaistista...sitä kautta kun saattaisin saada sen vaakalukemankin laskuun...

2. Kenelle lähetit viimeksi postikortin?

Nyt on pakko myöntää, etten aivan varmaksi muista. En juurikaan lähettele kortteja, joten viimeisimmät kortit lähetin jouluna. Mutta siinäkin sitten sattui ja tapahtui selkkausta niiden korttien osalta, joten en nyt ole enää aivan varma, että lähetinkö kortteja lainkaan. Olin kyllä lähettämässä, mutta ehdinkö sitten lopulta lähettämään?! Mutta hyvin todennäköisesti olen lähettänyt viimeisimmän kortin isosiskolleni. Oli se sitten jouluna, tai sitä ennen :)

3. Minkä tapahtuman eläisit uudelleen jos se olisi mahdollista?

Hääpäiväni <3

4. Suosittele joku hyvä elokuva?

Leffoja katselen harvemmin, sillä olen enemmän "sarjaihmisiä"...ja vaikka olen nyt pari minuuttia asiaa miettinyt, ei mieleeni tule yhtäkään elokuvaa, joka nyt erityisesti pomppaisi hyvänä mieleeni. Joten toivottavasti kelpaa, kun nyt nimeän lempisarjani, joka on Walking dead. Myös Game on thrones, The client list, Revenge ja C.S.I kolahtaa kovasti.

5. Mihin olet koukussa?

No tietenkin kirppistelyyn :D 
 Enkä voisi kuvitella olevani ja eläväni ilman, että tuunaisin, ompelisin, nikkaroisin jne. Voitanee siis sanoa, että olen koukussa niihinkin. 

Kysymykset haastetuille:

1. Mikä "ikuisuusprojekti" sinulla on vielä kesken? Milloin aloitit sen teon?
2. Kuinka kauan olet blogannut?
3. Musta vai valkoinen?
4. Mitä ruokaa teit viimeksi?
5.  Laitumella on lampaita ja kanoja. Niillä on yhteensä 26 jalkaa ja 8 päätä. Montako kanaa laitumella on ?

Haasteen heitän eteenpäin seuraaville blogeille:

7 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta! Mulla ei ole ollut tapana näihin osallistua ja tämänkin jätän varmaan väliin.. Oon kuitenkin iloinen että mua on näin haasteen muodossa muistettu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän kyllä, itsekään en kovin usein haasteisiin osallistu :)

      Poista
  2. Olipa mukava lukea vastauksesi :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta. Pitää ottaa se työn alle piakkoin.

    VastaaPoista